måndag, januari 23, 2006

Jag är så jävla mainstream...

Det är inget konstigt att jag känner mig deppig och ligger i sängen och kollar i taket. Det är nämligen årets deppigaste dag idag! Och eftersom jag alltid ska vara som alla andra är det klart jag är deppig idag! Jag har iofs varit deppig hela helgen också, men jag antar att det får ses som normalt.
Idag kom en ny 3a i samma bostadsrättsförening upp, nyrenoverad - 875000 kr. Vilken prisskillnad! Nästan 200000 ju. Så får vi "vår" för 750000 kan vi renovera för 100000 och ändå vara nöjda. Höhö.

1 Comments:

At 6:43 em, Blogger Veronika said...

Förtydligande: Om vi får lägenheten för 750000 innebär det såklart inte att vi kan renovera för så mycket pengar. Utan typ för 10000. :)
Men bara för att belysa prisskillnaden. SÅ rika är vi inte.

 

Skicka en kommentar

<< Home