lördag, januari 21, 2006

Några röster om modi

"Den är billig och för det priset får man en sämre vagn. Jag reklamerade min andra modivagn efter att ha fått byta massa delar själv och till slut när ett hjul ramlade av när vi var på stan så fick jag nog."
"Den första jag hade åkte sufletten ner på av sig självt några hack och sen så gick den helt plötsligt inte att fälla ihop utan mycket våld och tid." (Med tanke på hur suffletten LÄT när man fällde den är jag inte förvånad...)
"MEN, nu igår så var det samma fel igen på min nya vagn som den jag bytte in, den gick inte att fälla ihop utan våld, fastnar på nåt konstigt sätt."
"Kan tillägga att jag var jättenöjd innan XXX kom ut. Modin stod här i lägenheten och jag tyckte den var jättefin och bra... men den var inte så bra när den användes."
"Modin är en stum vagn men nästan ingen fjädring."
"Jag har flera vänner till vänner med MODI som är mycket nöjda."
"Vill inte rekommendera eftersom den var för plastig och vickig."
"Jag har provkört och vill inte rekommendera!"
Allt stulet från en tråd på familjeliv.
Det bästa betyget den får är alltså att några vänners vänner är mycket nöjda? Ynk.

7 Comments:

At 5:17 em, Anonymous Anonym said...

Men in den tråden du länkade till var det ju 4 personer som var nöjda också. Så det så! Om du inte vill ha den får du leta efter en begagnad för samma pris men av ett bättre märke. *engagerad i vonkans barnvagnsköp*

 
At 6:01 em, Blogger Veronika said...

EN person som hade vagnen OCH haft bebis i den tyckte den var bra. Resten (3) tyckte den _verkade_ bra. Det finns fler trådar om du vill se. Modin har inte många anhängare.
Dessutom köper väl jag och Johan vilken vagn vi vill? Till det pris _vi_ vill? Förstår faktiskt inte riktigt varför du är så himla engagerad.

 
At 11:58 em, Anonymous Anonym said...

Ja men om du inte vill att folk ska ha åsikter behöver du ju inte skriva om det i bloggen. ;) Det är klart att ni köper vilken ni vill. Det utgår jag från att ni kommer att göra.

 
At 9:35 fm, Anonymous Anonym said...

Men åhh.. Köp den dyra för sjutton gubbar. Du kan få ett bidrag av mig :D (och trisslotter när jag kommer på besök)

 
At 6:46 em, Blogger Veronika said...

Mimmi > Man får vara besserwissrig, speciellt om man vet vad man talar om. Jag brukar besserwissra om typ sport, vilket är skitkorkat för jag vet INGET om sport.
Iaf har jag varit inne på sidan du tipsade om. Men sökfunktionen låg nere, så det var ganska klurigt att försöka hitta nåt. På familjeliv kan man ju söka på tex cerox, nova och modi och se vad man får fram. :) Men det kanske brukar funka så på allt för föräldrar också.
Sara > Vill man sprida sina egna åsikter är det bästa man kan göra att starta en egen blogg. Och du ger ju inte råd och så utan tycker mest. :)

 
At 7:56 em, Anonymous Anonym said...

Ja, jag är en jävel på att tycka!

 
At 10:41 fm, Blogger Veronika said...

Mimmi > Då verkar ju familjeliv ha mer down to earth-läsare. Klart att man ser ett och annat inlägg om bugaboo (den är bara ful, jag har inte ens känt) och UJ, men rekommendationer rör sig runt brio, emmaljunga eller knorr. Lite mer humana priser. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home