torsdag, januari 19, 2006

Ännu ett mysterium löst

Jag börjar nog bli en detektiv, tror jag.
Vet ni varför jag inte kommer in på min skolsida? Man kan bara vara inne i två timmar om dan. Och då om man loggar in på morgonen för att kolla om nån skrivit nåt nytt inlägg och kolla vad man planerat i kalendern, och sen glömmer logga ut. Ja, då kan man inte komma in på skolsidan igen förrän nästa dag.
Idiotiskt, idiotiskt, idiotiskt. Men nu när jag listat ut detta blir jag kanske bättre på att logga ut mig.
Ingen annan på kursen har dock skrivit nåt inlägg, och jag skrev först på förra grejen, så jag kommer ju bli mobbad om jag är först igen. Men jag vill ju komma igång och göra det här, för nästa vecka börjar danskan. Och jag ska ha en bebis. Jag vill jobba av och bli klar. Men om ingen annan skriver diskussionsinlägg kan ju inte jag skriva och diskutera med mig själv.