måndag, november 07, 2005

Förlåt

Jag tänker inte lova att bli bättre på att uppdatera min blogg, då jag vet att jag inte kommer göra det oftare. Och man ska inte lova saker man redan i förväg vet inte kommer att funka.
Ägnar dagarna åt WoW, dvs dataspelande. Och så jobbar jag förstås. Haft en minikris på jobbet, som förstörde min planering rätt mycket.
Men i helgen ska jag vara ledig och åka hem till föräldrarna. Plocka ihop alla mina grejer som jag inte behövde när jag flyttade från lägenhet till studentrum. Nu bor jag ju i lägenhet igen så min gjutjärnspanna och teflonkakform kan komma till använding igen. Liksom min snygga blå lampa, det finns ingen lampa i matrummet nämligen.
Skulle även behöva hinna flytta denna vecka. Så jag har nästa vecka på mig att städa ur studentrummet. Det är lite sunkigt. Har iaf hunnit städa lite hemma hos Johan (och mig...). Man får göra lite miniraider medan datagubben flyger mellan städer, och lite större insatser ibland när Johan kräver att få använda datorn.
Nu ska jag göra klart inventeringen för oktober. Blä. Fast, oktober, det betyder att jag slutar om mindre än två månader. Sen är det dags för studier igen. Jippi! Eller inte.
Ha det toppenbra tills jag orkar/hinner skriva igen.