tisdag, november 01, 2005

Rubrik

Idag var jag äntligen på ultraljud. Så himla skönt när kvinnan sa att allt var bra och normalt och som det skulle. Jag har ju bara gjort tester på MIG tidigare som sagt att jag mår bra. Men det verkar som ungen också mår bra.
Blev alldeles sugen på att köpa barnkläder och grejer, för jag har som förbjudit mig själv att göra det innan jag visste att ungen levde! Men jag hade Johan med mig och han förbjöd mig. Eller rättare sagt: han vägrade gå in på bebiskläderavdelningen, och då var det inte lika kul. Men jag köpte iaf ett par byxor till mig. Jag äger ju bara ett par, och sen byter jag till mjukis när jag kommer hem. Nu har jag ett par manchester. Dock inte mammabyxor, de är skitfula.
Nu ska jag jobba lite. Ikväll blir det sent. Och i morgon blir det LEDIGT, iaf sovmorgon. Då ska jag spela wow.

1 Comments:

At 3:00 em, Blogger Veronika said...

Jag gick ut lite senare när han gått hem för att spela dataspel och köpte en body. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home