onsdag, oktober 26, 2005

Om kommentarer

Som den vane läsaren av min blogg känner till har jag den senaste veckan besudlats av spam (eller reklam) i mina fina bloggkommentarer. Ett misslyckat försök som infördes igår gjorde att man var tvungen att vara medlem i bloggen för att kunna kommentera. Vet inte varför det blev så, det var inte min mening - då skulle ju medlemmarna kunna skriva sina inlägg. Men här på bloggen är faktiskt jag diktator.
Det riktigt jobbiga är att spamfanskapen (man får svära när inte ens mamma eller barn hör) fortsatt, dock i mindre skala.
Jag har därför återigen infört att vem som helst får skriva kommentarer, men nu med ordidentifikation. Jag har haft lite problem med just detta tidigare, det har helt enkelt inte funkat. Om ni försöker skriva en kommentar och det INTE funkar, snälla rapportera i gästboken.
Jag vill ju ha en levande blogg - utan spam!

3 Comments:

At 12:42 em, Blogger Veronika said...

Testing testing. :)

 
At 1:46 em, Anonymous Anonym said...

Jag kan också.

 
At 2:07 em, Blogger Veronika said...

Strålande!
Var skraj att det skulle va ett spam när jag såg jag fått en ny kommentar.
Nu blev jag glad istället. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home