onsdag, oktober 26, 2005

Tusan bullar!

Dagens löpsedel på en av våra kära kvällstidningar handlar om att svenska kvinnor har "hemliga sexbloggar". Att jag inte listat ut det själv! Vill man ha många läsare måste man ju skriva om sex! Varför har jag inte gjort det tidigare. Jag tror jag har anlag för att skriva en riktigt bra sexblogg.
De som känner mig att framför allt när jag sover har jag ett mycket aktivt sexliv. Åtminstone ett ganska... udda sådant. I verkliga livet har jag nog faktiskt inget sexliv som skulle kunna hålla en sexblogg igång, det försöket skulle nog bli som den där gången när jag försökte skriva om mode.
Dessutom skriver väl folk inte om sitt riktiga sexliv? Det måste väl vara mer som när man sexchattade (cybersex, fint ord)i gymnasiet? Fantasier och skämt, mest för att se om killen gick på det. Sen att killarna (kan man vara säker på att det verkligen var killar?) säkert gjorde likadant hör inte hit.
Jag skulle inte vilja lämna ut mitt sexliv hur som helst? Okej, att jag knappast har en HEMLIG blogg överhuvudtaget. Jag menar, med lite detektivanlag kan man utifrån den information jag ger om mig själv lista ut exakt vem jag är på ungefär 3 minuter. Men jag tror inte man kan vara anonym ens på internet.
Jag kan lova att denna blogg aldrig kommer bli en sexblogg, även om det skulle öka min läsekrets. Vill ni veta mer om sex kan ni kolla på Paradise Hotel eller Big Brother. Och snart också på "SVTs nya sexsåpa" - RIKET. Mer sex på barnprogramstid, det har jag alltid propagerat för!