onsdag, november 02, 2005

Folk

Jag hade ytterkläderna på kontoret så nu klockan 2 när det är dags att gå hem (hade tänkt gå vid 23, kanske vid 01 om jag hade kul, men så blev det inte...) gick jag hit. Då ringer telefonen. Kontorstelefonen. Jag blev ju bara tvungen att svara. VEM ringer en klockan 2 på natten. Inget intressant, jag bad dem återkomma i morgon.
Strålande - om sju timmar är det dags att jobba igen. Iofs bara ett telefonsamtal, sen kan jag somna om. Och nu har jag ju bara jobbat i 14 timmar. Eller jobb o jobb, några timmar har ju faktiskt varit fest. Men inte alltid så kul vara nykter när alla andra är fulla.
Har öht haft en helvetesdag (även om ultraljudet o shoppingen tidigt på dagen var roligt), men det beror ju på folk i min omgivning som utomtvivlan får veta vad jag skriver här. Så jag säger inget mer. Och det där med foglossning som gravida kvinnor alltid gnäller på så man tycker de är mesar - jag har insett att det gör nog ganska ont. Sent skall syndarn vakna, eller nåt.