tisdag, september 27, 2005

Förstått fel?

Hmm. Jag undrar om jag har blandat ihop två "dokusåpastjärnor" till en, eller vad. Men det var nån dokusåpaperson som klagade på att tv4 hela tiden fokuserade på hennes tuttar, och utmålade henne som... sexig? kanske man kan säga. Jag tror att denna någon var Natacha från Paradise Hotel (som jag aldrig tittar på. På kvällarna sover jag, på reprisen på dagarna jobbar jag).
IDAG i Aftonbladet (eller var det Expressen) kan man läsa att Natascha från Paradise Hotel visat brösten på någon form av... dokusåpaturné. Kanske, jag läser ju bara rubriker.

Det jag undrar: är det samma person som klagat på bröstfokusering som sen visar dem, eller var det någon annan kvinna i det första exemplet?

1 Comments:

At 1:39 fm, Anonymous Anonym said...

Det är samma (osmarta)person som först klagat, sen visat brösten. Hon ville inte framstå som någon bimbo och tyckte att tv4 framställt henne på ett missvisande sätt. Jo, tjena. Förresten så springer hon runt i "paradise hotel" utan tröja (och visar brösten precis hela tiden). Eller nej, igår hade hon faktiskt världens minsta bikini på sig, gjord av sånna där godisar (du vet, sånna som finns i godishalsbanden som man alltid åt som liten). Jag börjar nästan undra om Natacha är allergisk mot tröjor och andra klädesplagg ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home