torsdag, augusti 11, 2005

Tusan gubbar

Nu är det kokta fläsket stekt! Jag köpte de där tusan dolcegabbana-skorna. Med frakt blev det 432 kr till slut. Sen ringde jag Johan "Ehh, du, jag tänkte be dig om en tjänst, men jag visste att du skulle säga ja, så jag köpte ett par skor på tradera som jag inte kan betala, så ehhh, kan jag låna av dig?". Han sa ja innan jag ens sagt priset. Men det blev ju inte så dyrt. :)
Nu är jag fast, jag kommer lägga alla mina pengar på internet-auktioner och sluta äta. Såg faktiskt i tidningen att det är folk som dött när de spelat dataspel. De blev utmattade eftersom de spelat typ 50 timmar i sträck. Jag ska med andra ord inte skämmas för att jag när jag fått ett nytt spel kan spela i typ 20 timmar i sträck. Men jag slutar ju inte äta, har alltid en godispåse bredvid mig när jag spelar.

Vad sjukt, jag har Alias på tv bredvid medan jag skriver. Helt plötsligt hör man the Hives i bakgrunden samtidigt som de spränger någon vägg i Vatikanen. Härligt!