måndag, juli 25, 2005

Gudfadern

Såg att Gudfadern gick på tv igår och eftersom jag inte sett den tänkte jag att jag skulle passa på. Orkade dock bara kolla med ett halvt öga. Det andra ägnade jag dels åt att spela sims2, och dels kom Johan över i någon kvart så den ägnade jag åt att prata med honom. Inte så mycket pussas, jag hade ätit leverpastej (han är vegeterian) och han snusade. Så det var inte så mysigt att pussas tyckte varken han eller jag.
Förstår inte varför filmen ses som värsta bra. En kille med underbett och sned mun som pratar långsamt. I och för sig måste jag hålla med om att han var lite cool, och folk som dör är ju alltid roligt. Nåja, jag hade kanske gillat dem bättre om jag kollat med två hela ögon.
Dessutom verkade han killen vettig från börja. Och sen sköt han dem på restaurangen. Det var ganska snyggt. Sen åkta han till Italien. Så träffar han snygg tjej, och man tänker "Wee det ordnar sig". Men icke. På slutet blir han gudfar. Åhh, så jobbigt.
Men det var ganska coolt med hästhuvudet i sängen. Jag satt i sängen och hoppade av förtjusning (det var under den kvarten Johan var hemma hos mig). Ska kanske hyra den igen någon gång och vara lite mer koncentererad. Till dess ger jag den ett ganska lågt betyg.