onsdag, augusti 10, 2005

Om auktioner på nätet

Jag tror jag sitter o hänger på tradera 2 timmar om dagen. Sällan jag verkligen bjuder på något, jag är ju så fruktansvärt pank. Provade på en brosch en gång bara för att se hur det funkade. Så jag fick en brosch för 24 kr inkl frakt. Helt okej. Nu väntar jag på några handväskor jag budat på.
Idag gjorde jag det dumma, dumma, dumma misstaget att kolla in skor i min strl. Det fanns både Dior och Dolce&Gabbana-skor för under 400 kr inkl frakten. Sen kanske priset ökar, det var någon timme kvar till budgivningen avslutades. Och speciellt D&G-skorna. Åh, jag skulle känna mig som en prinsessa. De var i guld, men ca 8 cm klack, och alldeles underbara. Även de andra Dior-skorna, rosa, fina, mmmmm.
Får nog ringa någon och fråga om jag kan låna 400 kr. Det är ju inget pris för så vackra skor. Påminn mig om att jag måste bli rik när jag blir gammal så jag kan fortsätta köpa en handväska i veckan (tror det är något sånt, iaf om man räknar in alla sorters väskor jag köper, hehe) (kanske varannan vecka, jag har ju inte direkt 50 väskor här hemma, eller???), och även börja om på min köpa-sko-mani. Har inte köpt skor sen pumpsen jag köpte på Sirius loppmarknad för 20 kr i december. Fortfarande mina favoritbalskor... Men med ett par märkesskor kanske det skulle ändras.