söndag, juli 17, 2005

Veckans önskelista

* Internet hemma som funkar.

Det var väl det. Trött på att vara tvungen gå till jobbet för att kolla mail osv. Jag är ju ändå här så gott som varje dag. Så även idag söndag. Väntar på några bröllopsmänniskor som lånat bord, glas osv. De ringde vid tre när de skulle lämna tillbaks grejerna och sa att de kommer i morgon istället. Fine, tänkte jag och gick hem till Johan och åt chips.
Sen vid 18 ringde de och var tvungna att komma idag istället. Så nu sitter jag här och väntar på att de ska komma. Det kan hända snart. Jag tror att jag är för snäll. Johan erbjöd sig cykla ner och ta hand om det, men jag vet inte vad som kommer tillbaka. Det lät på dem som grejerna är odiskade... då får de faktiskt betala mer.
Om man skulle ta och ringa jobbets systemadministratör. Han borde väl kunna felsöka min internatanslutning hemma också? Någon form av internet-utbildning måste han ju ha. Mm.

1 Comments:

At 1:05 em, Blogger Veronika said...

Fast nu har jag ju fungerande internet hemma. Nu finns det ingen anledning i världen att gå till jobbet längre. Hehe.

 

Skicka en kommentar

<< Home