söndag, november 26, 2006

Saker som irriterade mig

Jag kunde ju inte komma på varför jag var så arg, så nu skriver jag det:
* blogger funkar inte.
* jag kan bara lämna kommentarer sådär varannan gång när jag vill göra det på blogspot-sidor.
* vi har för lite bandbredd, så när Johan wowar kan inte jag se bilder.
* på 3Q-middagen gick noll (0) önskningar i uppfyllelse. Det blev inte kött och potatis, det blev lax och rödbetsblandat ris. Det blev inte chokladefterrätt, det blev citronmousse. Jag orkade inte stanna kvar på festen, jag tog romocolan som erbjöds efter maten och kände bara neeeej, och gick hem.
* jag köpte ett par nya skor för 400 kr inför festen, och jag provade MED STRUMPOR PÅ. De satt superbra och gjorde inte ont. När jag så på kvällen ska ha på dem BARFOTA är de för små. Tänker att de kanske töjer ut sig (?) och hade inte direkt några andra skor jag ville ha på mig. Får sitta barfota middagen, och hoppar i gympaskor direkt efter middagen.
* blir skitirriterad när jag får kommentaren "Va? sover Kaspian fortf i er säng". Ja, om han inte kan sova ensam så slipper han. Själv ogillar jag att sova utan Johan och jag är vuxen. Hur tror ni det känns för en bebis! Att Kaspian sover brevid mig någon natt i veckan ser jag verkligen inte som något problem. Hellre det än han ligger och skriker i spjälisen.
* blir skitirriterad när jag får kommentaren "Men, pluggar du heltid samtidigt som du har barn?". Eh, ja?
* jag har stuckit mig på en nål.
* jag har inte tränat på en vecka, bara bodybalance i tisdags, och det är ju inte "riktig" träning.
* jag är inte klar med norskan fast jag lovat mig själv att vara klar senast idag.
* osv
* osv
* osv.

2 Comments:

At 12:20 em, Anonymous Anonym said...

Störande. Alltihop alltså.

 
At 7:39 em, Blogger Anneli said...

Du får plats under mitt regnmoln.

 

Skicka en kommentar

<< Home