söndag, november 19, 2006

Mitt drömjobb

Skriva bildtexter till Expressens bildextror. De verkar ha världens friaste tyglar, och får skriva vad de vill. Så härligt och befriande. Jag kan tänka mig att sitta vid mitt skrivbord och få 10 bilder av bildsnubben, och sen hitta på bildtexter. Det skulle bli skitbra. Jag skulle kunna tänka mig att välja ut bilder också, om det skulle knipa och det inte finns en speciell skriva bildtexter-person.
Just nu har jag tittat på bilderna från TomKats bröllop, och bilder på Suri. Ah, well. Det är så bra så det är inte sant. Finns andra exempel också.
Vilket jobb!

2 Comments:

At 8:02 em, Anonymous Anonym said...

Le travail de mes rêves!

 
At 8:20 em, Blogger Veronika said...

anneli: Som sagt, me télephone si tu veux quelque chose! (eller nåt, det är fem år sen jag läste franska, höhö)

 

Skicka en kommentar

<< Home