fredag, november 17, 2006

Sovdags?

Johan spelar instans i wow. Kommer nog spela ett par timmar till. Själv borde jag lägga mig nu. Johan ska vara borta från typ 14-15 till mittinatten imorgon. Bra för mig att ha fått sova ut då. Det har jag inte gjort i natt tex. Men det känns så konsigt att gå och lägga sig ensam.
Planen för ikväll får nog bli så här: fixa köket, för det är så himla trist att göra när man är ensam hemma med unge. Diska nappflaskor nu. Sen sova.
Sen vill jag bara säga att jag fick g i litteraturvetenskap 1900-talet, och g+ (jag hatar plus, det betyder att läraren ändå övervägde vg men bestämde sig för att det inte räcker till, då är det bättre med en enkelt g) i språkhistoria. Så det går framåt med studierna. Har alltså tagit tillräckligt med poäng för att få studiemedel när jag börjar studer aigen. Skönt. Fast tanken är ju att jag ska ta *räknar* 20, helst 25, poäng till den här terminen. Jobbigt, men inte omöjligt. Men i såna fall är det fix och sov som gäller.

2 Comments:

At 7:00 em, Blogger P said...

(Vad är instans?)

 
At 2:05 fm, Blogger Veronika said...

pernilla: Det är när man är en grupp människor som gör ett större uppdrag öppet bara för dem. Går man in fem pers i en instans kan bara de fem personerna göra uppdragen. En instans brukar ta några timmar.

 

Skicka en kommentar

<< Home