onsdag, november 08, 2006

Glad nyhet

Sällan, mycket sällan, blir jag glad över skilsmässor. Speciellt när det är små barn inblandade. Men för andra gången går det nu rykten om att Britney lämnar Kevin och jag tycker det låter som en masterbra idé. Jag har aldrig gillat Kevin, så även om det verkat om han skärpt sig på sista tiden (inte tillräckligt för att vara 2 barns-far, men iaf), vill jag ge honom på moppo.
Bra Brittan! Du klarar dig bättre utan slusk. Du har, som jag sagt förut, råd med all hjälp du kan tänkas behöva. Och kärleken kan du säkert hitta snart igen.

5 Comments:

At 12:16 em, Anonymous Anonym said...

Dig kan man lita på! När jag läste rubriken tänkte jag direkt att det här har Vonkan garanterat skrivit om. :) Du kanske t o m läst skilsmässoansökningen, man kunde ladda ner den hos Aftonbladet... jösses.

 
At 1:14 em, Blogger P said...

Tycker också hon kan klara sig bättre själv än med en sån som han... men samtidigt måste det vara riktigt jobbigt när hela världen gottar sig i deras privatliv, då kanske man försöker lite extra länge o håller skenet uppe. Kul att få sina skilsmässodokument offentligt uppvisade liksom... =/

 
At 4:01 em, Blogger Anneli said...

Go Britney.

 
At 10:40 em, Blogger Veronika said...

Fasiken - är jag så förutsägbar?

 
At 3:26 em, Anonymous Anonym said...

Well said! :)

Helena (En mammas dag)

 

Skicka en kommentar

<< Home