lördag, oktober 21, 2006

Goder morgon i denna sal

Vaknade för en timme sen. Somnade först 2.3o. Hann läsa klart hela Kvinnor och äppelträd. Ammade Kaspian två gånger också. Ganska ovanligt, gör nästan aldrig det på nätterna längre. Bara en gång på kvällen, och ibland en gång på morgonen. Men han vaknade och var kinkig. Tillväxtperiod IGEN??? Väntade på att karlsloken skulle slita sig från datorn. Han körde Sunken Temple och blev klar vid fyra i natt. Men han har fått massa fina blå grejer och var nästan euforisk i morse när han vaknade.
Det var tänkt att jag skulle vara på sats senast 12 idag för lite gymming. Jag får försöka hinna med 12.40-bussen så är jag bara en timme sen. Sen är tanken att Johan och Kaspian kommer ner på stan så ska vi fika. Skulle vilja ha med Kaspian och köpa lite vinterkläder (mössa + vantar) också. Det är så svårt att veta vilken storlek han ska ha, vill helst att han provar först.
Sen är det bara att åka hem och ta sig an roman 2 till på måndag, Krusenstjernas Älskande par. Eh, ta det lungt? Vila? Vad gnäller jag för, jag sov ju inatt.

6 Comments:

At 5:45 em, Blogger P said...

Kaspian är sööt :)

Blev det några vinterkläder?

 
At 6:02 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Hanns inte med, affärerna hann stänga för det blev så sent. Vi åker nog in til stan imorgon igen.

 
At 7:18 em, Blogger P said...

Säg till om ni vill komma och fika imorgon. Fast isåfall får ni köpa fikat ;D

 
At 7:43 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Haha. Jag ska kolla med karlsloken. Vi är ju inne i lite mer bantarperiod nu igen, så frågan är om två fikor på en helg godkänns. Men Johan vill säkert kolla in rummet. Vi får se.

 
At 9:08 em, Blogger P said...

Vi kan ju fika bananer. Eller satsumas. Eller majs.

 
At 10:58 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Då kan man lika bra strunta i fika.

 

Skicka en kommentar

<< Home