torsdag, oktober 19, 2006

Nio dar sen jag tränade

Känns dumt, men jag försöker intala mig själv att jag faktiskt varit sjuk. Och då FÅR man inte träna. Men ändå känner jag mig dålig. Mådde jag verkligen dåligt?
Fredags och lördags hade jag så ont i vänstra halsen att jag knappt kunde svälja. Ingen receptrfri meducin funkade.
Sen hade jag lite småont i början av veckan.
Och igår mitt på dan trodde jag att jag börjat få ont i högra halsen. Gick snabbt att åtgärda med alvedon. Det onda har nu utkristalliserat sig till tandvärk.
Får man träna med tandvärk?
Skit samma. Imorgon blir en härlig dag. INTE. Skola 10-12 och 13-16. Så tänkt på mig 13.15 för då ska jag hålla mitt föredrag. Uschan. Sen till gymmet och köra 10 min uppvärmning, 30-40 min styrka, och sen 24 min kondition. Sen tvättstuga till 22.
Det är fest nästan jämt. Extra festligt med tandvärk.