tisdag, september 26, 2006

Anledningar till att träna

  • Jag vill inte bli ihågkommen varken som den patetiskt svaga eller den flodhästaktigt tjocka.
  • Jag vill kunna gå upp två våningar utan att tappa andan.
  • Jag vill inte shoppa kläder på tjockis-avdelningen längre.
  • Jag känner mig så himla duktig efteråt. (Tyvärr så duktig att jag unnar mig både glass och choklad, inte smart.)

Hmm. Det borde finnas andra anledningar, men jag kommer inte på några. Nåja, de anledningarna räcker nog för att få mig att släpa iväg mig själv till sats i morgon igen.

2 Comments:

At 8:24 fm, Blogger Anneli said...

Att man mår bättre, får mer energi, inte dör i förtid o så kanske? :)

 
At 11:02 fm, Blogger Veronika said...

anneli: Mm. Det ska jag tänka på om jag börjar ångra mig framåt kvällen. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home