söndag, augusti 06, 2006

H&M ogillar Vonkan

Jag har vid flera tillfällen försökt beställa från hms webshop. Ingen gång har detta lyckats. Alla gånger när jag tryckt på "Till kassan" har jag hamnat på "Sidan kan inte visas". Detta förtränger jag dock med jämna mellanrum, så idag försökte jag igen. Det gick inte.
Sen tänkte jag göra en fin önskelista, och länka till de grejer jag tycker är fina. Vet inte vad jag gör fel, men det funkar inte hellre. Får väl sätta mig och scanna in bilder från katalogen. Eller inte.
Screw HM på nätet! Kaspian har gått över till ersättning, så jag kan tamigtusan lämna man och barn hemma och gå till HM på stan. Där blir det sällan strul i kassan.

1 Comments:

At 4:35 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Nä. Eller, jag vet inte. Förut körde vi alltid mozilla, vet inte om jag försökte handla då.

 

Skicka en kommentar

<< Home