onsdag, juli 12, 2006

Äntligen!


Jag blir så glad när jag ser den här bilden. Jag vill verkligen inte kritisera Britney, det är svårt som f-n att vara småbarnsmamma. Och har man ett drägg till karl gör ju inte det saken lättare. Och dessutom är hon väl gravid igen? Inte lätt. Men det finns en sak jag länge irriterat mig på. Och det är inte det att hon envisas med att bära bebin på en arm, vilket hon tydligen slutat med enligt den här bilden. Det gör jag också ibland, och man brukar lyckas rädda situationen innan ungen träffar marken om han skulle göra ett snabbt bakåtkast. Ja, hittills har jag lyckats alla gånger.
Nej - det handlar om vilka kläder hon sätter på sin son. Ofta på bilder har han bara en tröja och en blöja. Not nice! Jag vet inte om de har värsta monsterblöjorna i USA, men dem jag använder läcker lite då och då. När jag använde libero läckte de tom ofta. Och då är det guld att ha ett par byxor som fångar upp bajset. Annars vet man inte var det hamnar. Iofs är väl Sean Preston lite äldre än Kaspian, så hans bajs är kanske lite fastare. Dessutom ser det ju så himla mycket snyggare ut med byxor på. Inte ens jag, som ju inte direkt har papparazzi hängande efter mig, går ut utan att bebisen är fint påklädd.

Fotot hittade jag här.

1 Comments:

At 1:30 em, Anonymous Anonym said...

Jag kan va din stalker!

 

Skicka en kommentar

<< Home