tisdag, juni 27, 2006

Tid

Om man inte somnar i soffan efter klockan 9.30-amningen kan man få ganska mycket gjort. Annars sover man ju till 11-12, ja igår sov jag till 12.30. Vaknade av att armen sov, eftersom jag vilade huvudet på armen. Och av att Kaspian låg och pratade med mig. Ännu mer får man gjort om internet "går sönder" vid 10-tiden. Tyvärr är ju internet sällan sönder längre än sådär i 10-minutersintervaller.
Jag har börjat rota i oredan i rosa rummet. Anneli ska komma hit och vara barnvakt en vecka medan jag skriver typ 5 uppsatser (en om dan, det klarar väl vem som helst?). Och då behöver hon ett eget rum. Men det är inte så bra att rota i oreda, för jag började med Johans oreda. Och varje gång jag öppnar en kartong lär jag mig typ 15 nya saker om min kära sambo. Jag har iaf fått lov att slänga ett tiotal t-shirts som sett sina bästa dagar. SEGER!

2 Comments:

At 10:42 em, Blogger Erika said...

Är det BUL-tentor du ska göra eller någonting annat?
Härligt med barnvakt en hel vecka! :)

 
At 12:05 em, Blogger Veronika said...

Nej, inte bulen. Två i filosofi, MÅSTE göras. Sen har jag ju en i älvdalska jag borde skriva. Sen är det bara 1900-talets litteratur och språksociologin. Ehrm. Fast de kurserna tänkte jag läsa om helt.

 

Skicka en kommentar

<< Home