tisdag, juni 20, 2006

Teknisk... jag?

Föra över telefonboken. Börjar med Adde. Sitter och funderar en stund. Det där hemnumret jag har, är det på riktigt? Eller är det gammalt. Jag skriver in det för säkerhets skull. Sen följer Amanda, alla Annor jag känner. Andreas vaktchef. Just det, ett gammalt jobbnummer. Det behöver jag ju inte skriva in i nya telefonen. Anders, hur stor sannolikhet är det att jag ringer honom? Sen Anneli.
Då kommer snilleblixten.
Borde det inte gå att använda blue tooth och skicka över telefonboken till nya telefonen? Går in i telefonboken. Väljer avancerat på första försöket och där kan man välja "skicka alla", och sen bluetooth. En halv minut senare finns alla nummer i nya mobilen. Gud vad jag är duktig.
För övrigt har telefonen massa funktioner jag inte visste. Det är tex inte bara en kamera, utan det går att videofilma också. Med ljud och allt! Och det finns en ficklampa. Hallå, folk, hör ni vad jag säger. Man trycker på en knapp så lyser en ficklampa! Det är bara för mycket. Nu ska jag fortsätta pilla. Om jag lyckas få Johan att släppa taget om MIN nya telefon.

2 Comments:

At 6:23 em, Anonymous Anonym said...

FRÄCK!

 
At 7:09 em, Blogger Veronika said...

Ja. Har din telefon en ficklampa eller? Det är ju asgrymt! Och jag har redan dubbelt så många mp3or i mobilen som jag har i mp3-spelaren. Hihi.

 

Skicka en kommentar

<< Home