söndag, juni 18, 2006

Uttråkad

Nu får faktiskt min karl komma hem med lilla bebisen. Allt jag tagit mig för går dåligt! Städningen slutade jag med vid åtta-tiden, och denna timmen har jag misslyckats med allt.
Förra blogginlägget. Jag hade tagit så roliga bilder, så alla som såg min blogg skulle skratta igenkännande åt den gigantiska ikea-påsen med pappkartonger, den överfyllda diskbänken, det ensamma glaset på golvet bredvid fåtöljen. Så blev det dels ful, dels fel. Merde!
Sen försökte jag registrera mig på nyligen.se, för att försöka få lite fler läsare. Jag menar, min blogg är ju så himla bra, så jag vill ju att folk ska läsa den. Annars kunde jag ju lika gärna låta bli att skriva. Så skrev jag fel jäkla fucking adress! Hur klantigt är det då?
Just nu sitter jag på telenors hemsida och funderar på om jag vill ha en sån här. Har varit sugen i ett par veckor, men den har varit slutsåld, men finns nu åter i lager. Den verkar ju så... perfekt. Hyfsat bra kamera, man kan spela musik. Och får det inte plats tillräckligt med bilder/musik är det ju bara att köpa ett minneskort. Åh, så finurligt. Men samtidigt. Jag har ju redan ett fullt fungerande mobil, som iofs börjar få lite dåligt batteri. Och sen tipsade syrran (Anneli) om den här. Och den är ju rosa och ganska mycket billigare. Dock något sämre kamera, och ingen mp3-spelare.
Dessutom ringde Johan just. Det går inte så bra för honom och Kaspian. Dels är de ju inte hemma än. De kommer först vid 22. Dvs Kaspian är trött och hungrig och inte alls glad. Inte så roligt åka buss då. Dessutom försökte Johan lura i grabben ersättning. Den maten godkändes dock inte av vår lilla finsmakare. Det är bara mammas boobisar som duger. Så det blir en hungrig groda som kommer hem om nån timme.

3 Comments:

At 5:43 em, Anonymous Anonym said...

W810i är en riktigt bra mobil! /en som är supernöjd med sin egen

 
At 8:23 em, Blogger Veronika said...

Jasså du? Ja, jag ska nog köpa imorgon. I butiken inne i stan, inte i internetbutiken. Så man får hem den med detsamma och kan börja pilla.

 
At 8:41 em, Anonymous Anonym said...

ja det är ju helt klart mycket roligare att få hem den och börja leka på en gång :)

Plus att jag tycker det känns tryggare (då mina elektriska prylar alltid tycks gå sönder, hur försiktig jag än är med dem) att handla i butik, för då kan man gå tillbaka och klaga och få hjälp på en gång ifall den pajjar!

Lycka till! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home