söndag, april 09, 2006

Titta här, titta där

Ingen bebis. Var är bebis? Borta?
Tycker det är lite dålig stil att säga på ultraljudet att man tänker komma ut 9 april, och sen inte göra det. Men bebisen har några timmar på sig att bevisa att den kan passa tiden. Annars blir jag en arg mamma!
Nä. Jag har ju räknat med att gå över minst en vecka så jag inte blir besviken. Men jag tror att det skulle vara så fantastiskt roligt och mysigt om lilla bebisen var utanför magen istället för innuti. Så man fick se lite hur den ser ut, och låter, och vad den tycker om för färger. Såna saker. Men tids nog får jag väl veta det.
Jag har lyckats få Johan att hjälpa till lite i boandet. Han har så jobbigt på jobbet nu, så han är helt slut när han kommer hem. Han ser verkligen fram emot pappadagarna, för han tror han ska få vara ledig. HAHA. Jag tänker skicka honom till ica och köpa alla möjliga och omöjliga saker som vi glömt att fixa i förväg.
Åh, vad kul det är att sitta vid datorn, medan Johan går förbi med famnen full av badlakan. Äntligen flyttar de från en kartonglåda nånstans till sin plats i garderoben. Fantastiskt!
Nu ska jag plugga. GUD SÅ TRIST !