söndag, april 09, 2006

Intervju med mig själv

F: Jaha, hur går det med studierna nu då?
S: Nä, alltså, oj. Jag gjorde lite på förmiddagen, men...
F: Du skulle analysera Anne på Grönkulla?
S: Ja, nä. Det blev inte av. Jag hade ju en uppgift klar på förrförra delkursen, så jag tyckte det var bättre att se till att bli klar med den. Och sen göra den här. Men, ja, när jag skickat in den blev det inte så mycket mer gjort.
F: Men då har du väl gjort nåt annat nödvändigt? Som att dammsuga eller diska?
S: Nä, alltså. Jag hade ju tänkt göra det. Men så bestämde jag och Johan oss för att ta en promenad i vårsolen. Och när vi kom tillbaka därifrån var jag alldeles slut, och var tvungen att sova middag. Och så vaknade jag ju lagom till middagen. Ja, och sen har det bara rullat på.
F: Tror du inte csn blir arga och slutar ge dig pengar om du inte skärper dig?
S: Jo.