tisdag, januari 10, 2006

Grattis

På löpsedeln på Expressen idag (eller om det var Aftonbladet, same same) står att läsa att Linda Rosing tycker att man ska lägga ner nya sexsåpan.
GRATTIS SEXSÅPAN - NI VANN!
Hade Rosing-kvinnan bara hållt käft hade ingen människa hört talas om denna nya sexsåpa. För vem orkar bry sig. Men eftersom hon nu uttalat sig om den så kan ingen människa som gått förbi en kiosk idag ha missat att en ny sexsåpa är på g.
Bättre marknadsföring finns inte. Sexsåpamänniskorna sitter just nu och dricker skumpa glada som fån och jublar över Rosings uttalande. För nu har de fått den publicitet de behöver - på Expressens löpsedel. Jihoo!

3 Comments:

At 8:42 fm, Anonymous Anonym said...

tittade du på den? hur var den? :p

 
At 3:01 em, Anonymous Anonym said...

Ja? tittade du då?

 
At 3:49 em, Blogger Veronika said...

Nej. Jag tittar inte på tv. Jag spelar dataspel. Men jag känner iaf till den, vilket jag sluppit om Rosing inte fick säga vad hon vill i tidningarna.
Om nån redaktör på Expressen eller Aftonbladet läser här kan jag tänka mig att tycka massa saker i massa fråger. Det enda jag behöver i betalning är en pizza. Jag tycker minst lika mycket som Rosing. Har dock aldrig vikit ut mig. Hmm.

 

Skicka en kommentar

<< Home