onsdag, januari 04, 2006

Till Uplands

Ikväll är det nyår för dem som arbetade då. Vi ska äta gott och dricka skumpa vid midnatt. Måste köpa några tomtebloss också, att ha som fyrverkerier.
Det blir mitt sista framträdande. Mer eller mindre. Jag ska ju avtackas, men där behöver faktiskt inte jag göra nånting. Nu ska jag hålla ett öga på Lotti så allt blir rätt. Men i princip är kvällen hennes.
Har lite klv-strul kvar att ta hand om också. Men det är väl bara att göra, så får jag vara ledig sen. Det gör inte så mycket att jag inte får vara ledig idag, för efter underhållet av wow idag har alla mina gubbar försvunnit. Får låta Johan titta på det där när han kommer hem. Den enda gubben som är kvar är nämligen hans lvl 6 troll.
Om Myrriam försvunnit blir jag mycket ledsen. Hon är så duktig och fin.