fredag, januari 27, 2006

Är Linda Skugge gravid?

Eftersom jag fortf inte träffar några verkliga människor, utan bara sitter framför datorn och äter lösgodis, tänkte jag idag fundera på om min vän Linda är gravid.
Idag skriver hon nämligen så här om sina planerade kejsarsnitt: Jag bad om att få betala privat men det gick inte sa de. Så ni får snällt betala för mina snordyra snitt. Minst ett till tänker jag göra! haha!!
Har man läst Linda ett tag vet man att hon fick kämpa för att bli gravid. Vet inte riktigt hur illa det var med missfall och så, men hon verkar ju iaf ha åsikten att gravid är inte så lätt att bli. Hur kan hon då vara så säker på att hon tänker göra ett kejsarsnitt till? Hon verkar ju inte vara den som ropar hej innan hon kommit över bron, så min gissning är att det ska bli en tredje Skugge-unge.
Kommer hon ut som gravid snart, så minns var ni läste det först!