onsdag, september 14, 2005

Lägesrapport

Stressad som f*n. Har denna vecka jobbat 10-12 timmar om dan. I morgon blir minst 10 också, och fredag ska jag till barnmorksan 8:00 (giiih, sova då ju) och jag ska vara värdinna på en "premiärdrink" klockan 22 på kvällen. Så det blir *räknar* 14 timmar hemifrån.
På lördag är det fiket, så det blir kanske *räknar* 4 timmars jobb. På söndag är jag ledig. :)
Hade stor ångest igår. Inget funkade. Idag har jag jobbat duktigt, och har ingen ångest längre. Har dock mycket att göra, dock inget panikartat. Har fixat det fysiska (dvs ljud och ljus, eller jag har inte fixat, det sista görs imorgon. Och inte av mig...), har gjort alla beställningar, osv. Men har mycket pappersarbete och annat jobbigt. Men det är ju inte dead line på sånt direkt.

Läste lite på Linda Skugges blogg idag. Gör sällan det, men det var ganska roligt. Hon rackade ner på någon stackars man som vara pappaledig och tittade på Seinfeld. Hehe. När jag är mammaledig ska jag... baka bullar, titta på tv och spela tv-spel. Och handla saker från tv-shop. Hihi. Man är ju inte mammaledig för att jobba skiten av sig, utan för att ungen behöver bli omhändertagen. Och då ska man ju helst inte hålla på med värsta projekten, utan kunna ta hand om det behövs.

Fick brev av Johannan i veckan. Undrade lite när hon skulle höra av sig. På Island fick jag ju hennes mobilnummer direkt. Har inte fått något franskt nummer än. Men jag har ju hennes sverigenummer och nu hennes adress. Hon lovade att hjälpa mig med lillen. Det ska jag komma ihåg. :)