fredag, juli 08, 2005

Bevis för "arbetsdagen"

Jag har inte fått något gjort! Jag skulle vara här senast 10, men kom först 1030. Har i princip inte gjort någonting. Karin höll på och förflyttade en rosenbuske när jag kom, så jag hjälpte till med det. Resultat: en tagg rätt in i fingret. Ouch!
Sen har jag: burit drygt 10 tombackar från punkt a (garderoben) till punkt b (pantförrådet). Förflyttat 4 europapallar från punkt a till punkt c (under lastkajen). Pratat med de som har bröllopet i morgon. Gnuggat målartvätt på en vägg i puben (ca 30 min). Burit 2 stora högtalare från punkt a till punkt d (utanför köket). Visat man med barn var man kan hitta mopp samt trägolvsrengöringsmedel. Kollat upp de alkoholfria vinerna på Systemet.
På samma tid som jag igår fick en hel månadsredovisning så gott som klar, löner fixade och även lite städning, har jag idag alltså i princip inte gjort någonting. Dessutom är jag hungrig, så det blir nog snart någon form av matpaus (pizza eller burger king, det är frågan). Men jag måste vara på kontoret, för ICA ska leverera 80 flaskor vin, massa öl, 20 flaskor snaps. Och de ringer på telefon när de kommer. Så jag måste vara här. Eller i krokarna.
Kram.