fredag, oktober 27, 2006

Två olika saker

Först vill jag gratulera Johan skitmycket. Sen han var 14 har han vägt över 100 kilo, och idag gick han då om mig. Den stora karln väger 9 hekto mindre än jag. Låååångt under 100 (det har han iofs gjort ett tag). Klart att jag också gärna gått ner 15 kilo istället för bara 7, men ni fattar. Lite avis, men stort grattis till världens bästa pojkvän.

Sen gillade jag den här frågeställningen i dn: "Kan det vara så att fattiga människor fuskar med bidrag och rika med svart arbetskraft, och vad tyder det på?". Läs hela textbiten här.

4 Comments:

At 4:07 em, Anonymous Anonym said...

"Bara 7"? Det är skitbra ju! Jag har fortfarande bara gått ner ett... :(

 
At 4:13 em, Blogger P said...

Instämmer, sju kilo är mycket. Tänk dig sju kilo typ... ja jag vet inte, godis, kött, vad som helst, fast på din kropp. Borde vara nån skillnad.
Haha gud vad jag dillar. Grattis till er båda iallafall.
Och om Anneli läser: Detta klarade dom allstå FAST att jag bott hos dom en dryg månad ^^,

 
At 5:41 em, Anonymous Anonym said...

Ja, just det, tänk dig Anna Skipper med sju kilo choklad i famnen, då känns det genast som rätt mycket, eller hur?! :D

 
At 6:05 em, Blogger Veronika said...

Mjo, men Johan har ju gått ner dubbelt så mycket. :) Och så vet man ju att hade man inte ätit så mycket dåligt hade man gått ner ännu mer. Ah, well.

 

Skicka en kommentar

<< Home