söndag, oktober 01, 2006

Dricka sprit

Igår drack jag en öl och två glas vin. Blev väl inte så himla fullerull. Var ju jättrtrött. Hade gått upp lite innan 6 på morgonen och sen full rulle till middagen började vid 20. Men det värsta var ändå idag. Hela dagen har varit förstörd. Inte så att jag direkt varit bakis, men ändå seg och trött och nä.
Samtidigt var det gott att dricka riktigt vin på middagen. Alkoholfritt vin smakar inte mumma. Så det är svårt att veta hur man ska göra i framtiden. Dricka äckliga grejer, eller förstöra hela dagen efter?
Hoho. Och jag som kunde klunka i mig två flaskor vin för bara dryga året sedan. Vad hände?

4 Comments:

At 11:47 em, Blogger P said...

Två flaskor vin? Själv? Ujujuj kvinna vad har du för gener egentligen?

 
At 10:18 fm, Blogger Veronika said...

pernilla: Men, man får ju lite tolerans när man dricker mycket. Plus att jag är hyfsat tjock. :)

 
At 3:59 em, Anonymous Anonym said...

Veronika: "var"

 
At 5:06 em, Blogger Veronika said...

ad:Well, hur mycket har jag gått ner då? 7 kilo? Tror knappast det gör så himla stor skillnad för alkoholtoleransen.

 

Skicka en kommentar

<< Home