onsdag, september 27, 2006

4000 kr fattigare

Nu ska det till ruggigt bra bortförklaringar för att jag inte ska träna 3 gånger i veckan. Ruggigt, ruggigt bra. För nu har jag årskort på sats. Ska nog köra på med min egen planering i oktober eftersom det är så mycket skola. Sen i november ska jag boka tid hos pt, man har rätt till 3,5 timme/år, så det måste ju utnyttjas.
Körde för övrigt aerobics + core, men det borde jag kanske inte ha gjort. Min mage är ju fortfarande död efter måndagen. Så många övningar satt jag bara och skrattade mig igenom, för jag är så himla dålig. Är osäker på om 30-minuters coren gjorde nån nytta, jag gjorde ju inte övningarna. Om jag inte har för mycket tränignsvärk i morgon ska jag nog ta ett step-pass i morgon.
Jag är på gång!

8 Comments:

At 10:22 em, Anonymous Anonym said...

Åh vad duktig du är! :-) Huh, jag borde också börja träna. Hmm, det kanske är en smart idé att köpa kort. Så får man lite lättare att motivera sig. Och TRE gånger i veckan! Så mycket har inte jag tränat på fem år. Men då var jag fit. Vilket jag inte är nu... efter kuratorsåret är det typ ett under att jag inte har skörbjugg och förtvinade muskler. Haha.

 
At 10:28 em, Blogger Veronika said...

sara: Ja, fördelen med årskort är ju att man känner sig lite tvingad. Jag ska försöka träna tre gånger i veckan. Men jag vet att i oktober kommer jag ju läsa 300% fart ugnefär, så då kanske jag nöjer mig med två. Hmm. Oktober börjar på söndag va?

 
At 8:59 fm, Blogger Anneli said...

Du är duktig! Och jag är duktig! Mitt problem är bara att jag inte kommer ha råd med nytt kort när mitt tar slut den sista december. Eftersom jag aldrig får nåt jobb! Grr.

 
At 10:43 fm, Blogger Veronika said...

anneli: Nakenmodelljobbet då? Eller kanske medicinsk försöksperson? Hörde rykten om att man kan få en halv mille om man låter ackis prova sin nya öppna-bröstkorgen-såg på en. Fast det var nog bara ett rykte. :) Men man kan få en del stolares för att äta nåt konstigt piller i några månader.

 
At 12:55 em, Blogger P said...

Veronika: Man kan även dö och få cancer o annat otrevligt av vissa piller. Anneli, glöm inte den där konstiga filmen där hans sinnen förstärks abnormt ett i taget! ;)

 
At 4:11 em, Blogger Anneli said...

Jag skulle lätt ställa upp på sånt! Var letar man såna jobb?

 
At 5:05 em, Blogger Veronika said...

anneli: www.forsoksperson.nu

 
At 8:28 fm, Blogger Anneli said...

veronika: man ska vara "inneliggande" typ hela oktober... så får man 36000. men jag har tyvärr inte direkt tid med det :/

 

Skicka en kommentar

<< Home