onsdag, september 20, 2006

BESVIKEN

Fick ett sms vid 6 i morse. Det var från lagledaren i rebusrallyt. Och både vår chaufför och kartläsare har hoppat av. *sucka* Chauffören hade fått nån skolgrej hon var tvungen att göra. På en lördag! Skituniversitet. Och kartläsaren vet jag inte varför. Säkert pengarna som tryter. Hallå, jag kan betala din deltagaravgift också!!!
Jag som hade sån ångest om Kaspian skulle klara sig utan mig en hel dag. Och så blir det inte nåt. Eller, vi letar ju efter ersättare. Men det blir ju inte samma sak. Nån som vill sitta i en bil med mig en hel dag och leka lekar och lösa rebusar? Bara hör av er.
Besviken.

2 Comments:

At 8:48 em, Blogger P said...

Jag kan åka med! Eller, öm, nej det går ju inte.... :P

 
At 10:57 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Nej, det går ju faktiskt inte. Du har ju lovat att vara barnvakt, ju.

 

Skicka en kommentar

<< Home