måndag, augusti 14, 2006

Önskelista och presentlåda

Anneli skulle lägga en beställning på asos, så jag ville ha med en väska i beställningen. Men då hoppade frakten upp från 60 kr till 218 så det var ju inte så prisvärt. Så vi struntade i väskan. Om jag la en egen beställning skulle jag vilja ha:

Vad är en presentlåda kanske ni undrar? Jo, det är en låda där man har potentiella presenter. Själv glömmer jag bort alla födelsedagar, till och med Johans och min bästa kompis Johanna. Då gäller det att ha en present typ samma dag som man kommer på att det är födelsedag, examensfest, eller någon allmänt behöver en present för att bli glad. Då är det bra att ha lite prylar i en låda som man kan ge bort. I lite olika prisklasser och inriktningar för att passa. Så hittar man en perfekt present så kan man köpa den och lägga i lådan. Nån gång kommer den alltid till användning.
Tips! Se till att du själv vill ha grejerna i lådan. Kommer aldrig tillfälle att ge bort presenten så kanske du behöver en present själv en dag för att pigga upp dig.

3 Comments:

At 10:52 fm, Anonymous Anonym said...

Åh, lampan är jättesnygg! En sån kan jag tänka mig. Fast jag vet inte heller var jag skulle ha den. Väskan är också riktigt snygg!

 
At 12:24 em, Anonymous Anonym said...

Hej. Idag fick jag ett mail där det stod att min beställning inte gick igenom eftersom de inte accepterar Maestro från Sverige. SÄMST! Så nu får du beställa :) Jag vill prova deras torrschampo för 27 kr eller vad det var, det jag använder kostar fan 90.

 
At 1:08 em, Blogger Veronika said...

anneli: Vilka elakingar! Ja, jag kommer nog beställa, men det blir efter Gotland. Har inga pengar just nu.
sara: Mm. Jag har ingen bra väska i rätt storlek för träningskläder, skor, handduk. Det är ju värsta packningen att träna. Den där verkar perfekt!

 

Skicka en kommentar

<< Home