lördag, juli 08, 2006

Stavfel

Jag har märkt att det är många slarvfel vad gäller stavningen i mina senaste inlägg. Ofta märker nog inte någon annan än jag detta, eftersom jag om jag har tid genast rättar till felen. Är felet "allvarligt" rättar jag ju till det vare sig det finns tid eller inte. Anledningen till att det är fler fel just nu beror på att jag har ett nytt tangentbord. Givetvis sitter tangenterna på rätt ställe, men man vänjer sig ju vid sitt tangentbord. Och jag har inte riktigt vant mig ännu.
Nu ska vi se. På schemat idag står
a) läsa om querelle des femmes
b) gå till Gränby för att gå på apoteket
c) städa
d) om tid finns också läsa texten av Marie le Jars de Gournay
e) och givetvis amma barn, byta på barn, leka med barn, tvätta barn, byta nerkräkta kläder på barn, gosa med barn.

2 Comments:

At 1:02 em, Anonymous Anonym said...

Snart kommer jag och gosar med Kaspian! :) Då får du plugga heeeela dagarna :)

 
At 8:27 em, Blogger Veronika said...

Mm. Det var ju det som var planen. Annars får du bara mat och ingen godispeng! Jag ska även påbörja min första vecka av "I topptrim på tolv veckor med Blossom". Haha.

 

Skicka en kommentar

<< Home