söndag, juli 09, 2006

Första träningsveckan - planering


I morgon börjar jag mina tolv veckor för att komma i topptrim. Eller, jag har redan nu räknat med att det kommer ta fjorton veckor, för lite ledig tid på Gotland och så. Jag kommer i princip följa Blossom Tainton-Lindquists I topptrim på 12 veckor med Blossom. Fram till hösten följer jag helt hennes träningsplan, sen ska jag ändra lite så det passar mig bättre. Kostråden hittar jag på själv. På söndagarna kommer jag göra en utvärdering av veckan som gått, samt planering inför nästa vecka. Här kommer min första veckoplanering.

Träning:
30-minuters promenad sex dagar, ej fredag.

Mat:
Inte köpa något godis förrän på lördag. Jag har ca 80 gram choklad hemma som jag får äta under veckan. På lördag får jag köpa 100 gram choklad och en påse nappar, under förutsättning att jag tränat som jag ska.

4 Comments:

At 12:29 fm, Anonymous Anonym said...

vi ska också till gotland i sommar :)

 
At 11:40 fm, Anonymous Anonym said...

Jag o kompisar funderar på att hyra lägenhet i Visby en vecka ju...

 
At 3:51 em, Anonymous Anonym said...

Åh, vad duktigt! lycka till!

 
At 10:52 em, Blogger Veronika said...

l-m & anneli: Johans släkt kommer ju därifrån, så vi får bo hos dem. Trodde jag fram till idag. Vi får tydligen betala för oss som alla andra. Nåja, Gotland är fint vare sig det kostar eller inte.
sara: Tja, vi får väl se hur det går. Men det är ju värt ett försök. Jag har inte ätit någon chokklad idag, det får ju ändå ses som en seger.

 

Skicka en kommentar

<< Home