måndag, juli 17, 2006

Mäh


Klockan 15.55 fick jag sms från ellos att jag kan hämta mitt paket efter kl 17. Jättefint sms med öppettider på utlämningsstället och allt. Men tror ni att jag kollar min telefon innan klockan 22 på kvällen? Jag måste skaffa en mer högljudd telefon! Så alla mina önskningar har slagit in innan kl 10 imorgon. För då har sängen kommit, och jag har hunnit till centrum för att hämta paket. Nu måste jag hitta på nya önskningar.
Jag gjorde för övrigt värsta kuppen. Precis när csi höll på att sluta och jag visste att Johan gjorde sig mentalt inställd på att gå och lägga sig, så slog jag mig själv på knäna och sa "Jahapp, nu jobbar vi i 30 minuter sen går vi och lägger oss". Och Johan gick med på det av bara farten. Och så städade vi i en halvtimme. Man hinner ganska mycket på en halvtimme, även om man inte direkt superstädar. Så får vi göra oftare. Men som sagt, nu ska vi gå och lägga oss.
Åh! För alla som blev avis på när jag berättade hur fantastiskt Kaspian sover om nätterna. Han var ju jätteduktig från han var mindre än en månad. Well, var var ordet. Nu har han helt slutat med sovrutiner och håller på att driva mig till vansinne. Tur för honom att han är så himla söt.

Bilden är ett bildbevis på att Kaspian är söt, om det nu var nån som inte trodde mig. Bilden togs på Karls dop 1 juli. På bilden kan ni också beskåda en av de många dregellappar som jag prisar så högt. Utan dem skulle vi få byta kläder på Kaspian fem gånger om dagen - no kidding! Nu behöver vi bara byta lapp.

2 Comments:

At 9:27 em, Blogger "Pooptroop" said...

Kaspian? Månne C.S Lewis som har ett finger med i spelet?

 
At 11:45 em, Blogger Veronika said...

pooptroop: Det kan tänkas att vi fick inspirationen därifrån, ja. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home