tisdag, juni 06, 2006

Hård dag

Igår var ingen lätt dag att vara en liten bebis. Föräldrarna ville ju så gärna gå på personalfest, så då fick minsann lilla bebisen lov att följa med. Vi kom vid 16 och kom hem vid 21. Och däremellan blev det himla många sinnesintryck för lillen. Det gick inte att få honom att somna, trots att det var långt efter sovdags. Först vid 22 somnade han, och har sovit till nu ungefär, med några små vakentider.
Jag och Johan hade iaf kul. Riktigt bra lekar, bättre än på länge. Vi fick kasta tårta (ja, eller iaf vispgrädde) på 1Q (som var utklädd till Lille Skutt), ha musiktävling, rita tecknade seriehjältar och mycket annat. Vi stannade till varmrätten, och innan vi gick hem hann Johan vinna en Oscar för bästa animerade film - ICE AGE, efter hans nakenbild i klubbverkskalendern. Fast det är nog hemligt. Men jag har sett. :)
Jag ville ju gå hem innan folk blev fulla, men det gick inte så bra. Folk hann bli fulla. Märktes på skillnaden hur de pratade med Kaspian. Och dem vi inte träffat förut kom helt plötsligt fram och ville hälsa. Vi stannade i princip till Kaspian inte tyckte det var roligt längre.

Jag vill även vinka till en av mina nyaste läsare: Vink, vink Jenny!