torsdag, juni 01, 2006

Besök















Idag var Herminne här, och hon hade med sig Louise såklart. Fast hon är 1½ månad äldre än Kaspian är de ganska precis lika stora. Men om man bortser från storleken så märktes det verkligen att Louise var äldre. Hon var mycket mer social och mycket stabilare.
Vi hann äta en panpizza och skvallra lite innan Herminne var tvungen att åka igen. Ida får bara vara på dagis till 14 nämligen, så hon var tvungen att hämta henne. Så nästa gång blir det väl min tur att åka hem till henne.

3 Comments:

At 10:49 em, Blogger Erika said...

Kul att Kaspian redan har hittat en jämgammal kompis! :) Och det måste vara kul för dig också med en kompis som förstår sig på bebisar... Det är ju lite en annan värld och jag och Johanna t.ex. kan ju inte bidra med så mycket på den fronten.

 
At 10:18 fm, Anonymous Anonym said...

Kul med kompisar :D

 
At 10:27 fm, Blogger Veronika said...

erika: Mm. Dels förstår ju H bättre hur det är att ha barn (såklart), dels går hon ju mest hemma och drar hela dagrna precis som jag. Så vi tycker nog båda två att det är roligt att vi "hittat" varandra igen. Men jag behöver ju fortf dig som kompis, så jag inte försvinner in helt i mamma-träsket!
anneli: Ja, kompisar är bra att ha. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home