tisdag, maj 02, 2006

Rik

Jag har ju suttit och räknat och försökt lista ut hur mycket pengar försäkringskassan ska ge mig. Nu vet jag. Drygt 250 kr/dag innan skatt, vilket är STOR SKILLNAD mot minibidraget på 180 kr/dag. Fast jag tar nu bara ut så mycket att jag får 5000 kr. Då ska väl förhoppningsvis dagarna räcka lite längre.
Dessutom har dumjohan gett mig koderna till sitt bankkonton. Och där har han nästan hur mycket pengar som helst. Min mamma har alltid sagt åt mig att jag ska gifta mig rikt, så jag kanske ska slå till? Hehe. Fast det är kanske ingen idé att gifta sig om jag ändå kommer åt pengarna?
Allvarligt talat har jag redan glömt hans kod, så då kommer jag ju inte in. Och även om jag hade kommit ihåg hade jag ju aldrig rört pengarna. Jag behöver ju bara säga "Jag skulle vilja ha det där" så får jag det. Det är bara det där fördömda köket. Det skulle kosta över 50 000 kr att helrenovera, och då skulle vi få göra allt arbete själva. Hantverkare skulle väl gå på 30 000 till iaf.
Nu började Kaspian ynka.