tisdag, maj 02, 2006

Barnavårdscentral

Idag var vi på bvc, jag och Kaspian. De har drop in 10-11 på tisdagar. Jag hade tänkt vara där vid 10. Ammade Kaspian till ca 9.15. Då somnade han om och jag åt frukost och satt lite framför datorn. Fem i tio packade jag skötväskan och klädde på Kaspian. Då kom han på att han var hungrig igen. Sen åt han till 10.40. Men vi hann ju fint till bvc iaf.
Lillkillen väger nu 4090 gram, så han har gått upp 480 gram sen han föddes, vilket tydligen är helt normalt. Att han låter som en 112-åring när han andas är också helt normalt, likaså att han river sönder sig själv i ansiktet med sina långa naglar. Det känns som allt alltid är normalt. Det känns ibland som om ifall jag skulle fråga typ "Det kommer rosa lera ur öronen på honom", skulle svaret ändå vara att det är normalt.
Nej, nu har MacGyver börjat. Adjö.