tisdag, maj 30, 2006

Namnsdag

Jag fick fotsalt, fotkräm och lite filar till fötterna i namnsdagspresent, ser ni fortsättningen på mors dag-presenten? :) Tyvärr hade jag förstört lite för jag köpte en ganska dyr fotkräm igår när jag var inne i stan, att ha efter fotbadet. Men nu har jag två fotkrämer.
Fick grattis-sms av min kusin Susanne när jag åt frukost i morse. Hon grattade och undrade hur det gick med bebben. Jag svarade, och tänkte att jag skulle ringa henne när Kaspian sov lunch. Hon var nämligen ensam hemma (hon pluggar) medan Emma (dottern) var på dagis. Och hon ska ju få barn nr 2 om någon månad, så det vore ju kul att snacka lite. Men Kaspian bestämde sig för att bara småungar sover middag. Så han har hittills idag inte sovit mer än en kvart åt gången. Mamma skickade också grattis-sms, borde svara. Så skulle ju Herminne och jag höras i veckan också.

2 Comments:

At 6:34 em, Anonymous Anonym said...

Har du namnsdag? GRATTIS! Hipp hurra pa Vonkans fosledag... o mors dag har det visst varit ocksa, dar ser man, grattis dar med :)
Vi kom tillbaka fran djungeln igar, har haft det sa bra! Kram kram

 
At 7:31 em, Blogger Veronika said...

Pernilla: Japp, grattis till mig. Hörde av Johan att du fiskat pirayor. Det verkar coolt, det har jag aldrig gjort.

 

Skicka en kommentar

<< Home