tisdag, maj 30, 2006

Städa, städa, varje tisdag

Jag har försökt få med Johan i en städorgie, helt utan resultat. Så då får man köra själv. Har gått flera vändor ner i förrådet, några med Kaspian i sele, några har han fått stanna på filten. Jag blir så himla nervös att han ska ligga och skrika av panikångest för att mamma är borta när jag varit nere i källaren. Men jag är ju borta max 2 min, det är inte värre än när jag duschar. Men det känns värre.
Nu är det dags att ta fram dammsugaren. Så spännande. I vanliga fall hade jag ju haft date med Mackan nu, men han är ju sen. Så jag hinner nog dammsuga vardagsrummet iaf.

Det är för övrigt inte Josefssons, utan posten jag ska vara arg på. Eftersom jag fortf inte fått mitt paket kollade jag upp var det finns nånstans. Och det kom till Travcaféet (mitt sk utlämningsställe) den 24e! Så mina kläder bara ligger där och väntar på mig. Men jag har fortf inte fått avin. Ska gå dit efter MacGyver, eller efter Kaspian vaknar om han sover länge. Wihoo. Nya kläder = roligt!