lördag, maj 27, 2006

Dagens SMS

Inatt fick jag detta sms från ett nummer jag inte har i telefonen:
"Sorry att jag inte har svarat, men de har varit mycket just nu. Flytt mm. Har i måndags tagit bort gallblåsan [här börjar jag undara om det inte är nån som skickat fel] Men om de e ok kan vi höras i veckan. [---] Mvh minna å ted."
Superroligt ju! Det är tjejen jag berättade om här, ja, Ted är pojkvännen såklart.
Så påpassligt precis när jag började klaga på att det var lite vuxenprat. Samtidigt har vi blivit bjudna på grillfest hos det yngsta paret i föräldragruppen. Och så börjar min nya föräldragrupp här i Årsta om ett par veckor. Kanske att jag kan skippa bebissnacket och börja tala vuxet igen.

2 Comments:

At 9:01 em, Anonymous Anonym said...

Åhhh vad kul, du hörde av dig till henne då iallafall? Har funderat lite på om du gjorde det eller inte.

Det där med knorrvagnen, tycker att knorr verkar vara ett jättebra märke, visst var jag skeptisk till början men jag är jättenöjd med min vagn. Vilken har du, är det Nizza eller?

Samtidigt så håller jag med om att elk är snygg, har ju en scooter i färgen elk till min kille, men det kan du ju köpa sedan som sulky, när du har tröttnat på en "stor kombi" vagn.

Kram Jennie

 
At 9:46 em, Blogger Veronika said...

Den flitiga bloggläsaren får småningom svar på alla sina frågor.

 

Skicka en kommentar

<< Home