söndag, maj 28, 2006

Dagens jippi

Idag åkte Krister ut ur Supernördarna. Jag tycker fortf idén till såpan är tvivelaktig, men det hindrar inte att jag tycker det är kul och gärna tittar. Men varje gång Krister visats i rutan har jag tvingats zappa till nån annan kanal pga för pinsamt. Även Tomas är lite jobbig, inte riktigt lika dock. Men nu äntligen åkte alltså Krister ut. Så nu kanske jag slipper zappa.
Tycker dagens program var lite knasigt. De upptäcker att det finns splittringar i gruppen och bestämmer sig för att jobba med det. Sen går tävlingen ut på att de sämsta blir man och mus, där gruppen väljer vem som blir vad. Jag menar, har de äntligen börjat få gruppen på rätt köl förstör ju verkligen en sån sak allting. Å andra sidan ordnade sig ju allt till det bästa - Krister åkte ut, och han var ju största anledningen till slitningarna.

2 Comments:

At 11:45 fm, Anonymous Anonym said...

Vadå, Tomas är ju mycket värre än Krister... Krister tyckte jag bara synd om. Tomas är ju läskig.

 
At 7:16 em, Blogger Veronika said...

Tomas är riktigt jobbig, det håller jag med om. Men Krister var bra mycket mer pinsam.

 

Skicka en kommentar

<< Home