lördag, mars 11, 2006

Dagens vuxenvarning

I torsdags när jag var på stan blev jag kär i en soffgrupp. Vår soffa är gammal och riktigt sunkig. Den här soffgruppen var skön att sitta i, vacker att titta på, och faktiskt inte så dyr. Lyckades lura med Johan att titta på den idag.
Men innan vi ens kommit till affären säger jag: "Men vi måste kolla att klädseln är avtagbar och går att tvätta". Hallå? Hur vuxet är inte det? Jag tror inte ens jag kunde tänka på såna petitesser (?) vad gäller soffor för bara en månad sen. Det visade sig att tyget satt fast, så då bestämde vi att det får bli en annan soffa.
Hallå - vuxenpoäng till mig!!!

1 Comments:

At 10:39 fm, Blogger Veronika said...

Mimmi: Oh, matlistor låter vuxet. Eftersom jag och Johan äter så olika (han är vegeterian, och jag äter knappt grönsaker (väldigt ovuxet)) så knåpar vi ofta bara ihop nåt efter eget tycke och smak.
Poängsamlarkort har jag iaf på ICA och Coop. På ICA har tom jag och Johan båda kort, som går till samma konto!

 

Skicka en kommentar

<< Home