lördag, oktober 15, 2005

Ovanlig lördag

Har inte satt min fot på nationen idag. En lördag! Det är nog typ tredje gången sen jag blev heltidare. Idag har jag:
8.00 Vaknade.
9.00 Värckarklockan ringde.
9.40 Duschade, åt frukost osv.
10.55 På Fyrishov för att byta om till overall och plakat.
11.00 Började dela ut flyers.
11.45 Köpte en varmkorv med bröd.
11.55 Samtal från fikavärdar som ej fått växelkassa. Det sista jag gjorde innan jag gick hem igår var att jag gick och pratade med barcheferna och undrade om de kunde fixa. Tur att en av ärtvärdarna var i närheten, så de fick ärtkassan som växelkassa.
14.00 Shirin o Lotta vill byta plats, så jag och Glenn ställer oss på andra sidan och delar ut flyers.
15.00 Jag slutar jobba. Johan kommer till bomässan. Hans pappa står i en monter, så vi går och hälsar på honom. Jag tvingar Johan att presenetera oss genom att slå honom hårt på armen.
16.00 Kommer hem till Johan. Ligger i soffan och slökollar på tv.
17.00 Somnar i sängen.
18.00 Slötittar på tv.
20.00 Går till ICA och köper frukost och godis.
20.20 Johan går till Max på fest. Andra kvällen i rad ensam. Snyft. Så går det när man är tråkig.
20.30 Slötittar på tv, varvat med internetsurfning. Mycket godisätning.

Klockan 23 är det dags att sova igen. Skulle somna nu om jag lade mig.